Alldeles för mkt sovmorgon..

Nu börjar det gå utför här. Klockan är 9:42, och Aimée och Tfan sover fortfarande.. Vi har kommit in i nån slags semestermode här.. Det kan bli intressant framåt januari när Tfan inte är pappaledig längre.. När Aimée börjar dagis..

Jaja! Igår blev det iaf en hel del gjort. Tfan målade det sista i köket, och vi ställde tillbaka kylskåpet, så nu är det faktiskt helt färdigt! Tror jag... :P T.o.m den pyttelilla väggsnutten mellan diskbänken och valvet, på ungefär 1cm blev målad igår.
 Jag målade osså. I källarn. Äntligen tog jag mig i kragen och kånkade ner Aimées möbler i pannrummet. Nu är de slipade och två av möblerna är grundmålade. En hylla är omålad, men det är föratt färgen tog slut.. :P Typiskt.. Det ska nog bli bra iaf. Tfan hjälpte till han med.

 Sedan avslutade vi kvällen framför tv:n och Dödlig Fångst, behind the scenes.

Nu är Tfan uppe!

Kommentarer
Postat av: Fridah

:D wiiie, skönt att sova länge

2007-12-05 @ 10:02:38
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0