Hemifrånpaus.

Ja, det verkade ju som att det skulle bli lugnt idag, men jag var som alltid förberedd på att det kunde ändras, och det gjorde det med. *vilken lång mening*
 Tfans bror ringde på förmiddagen och undrade om vi ville med till Nybro, han och äldsta pojken skulle åka dit, om en kvart :) Jajemän, vad gör man inte för att få komma utanför Alstermogränsen :) Så vi har promenerat på Kvantum idag, med typ sex saker på inköpslistan.. :P Men det var trevligt att komma hemifrån.

Sedan vi kom hem har vi ätit mellanmål, dammsugat, torkat alla golv, tittat på fotboll, ätit middag och haft badstund. Spelat ungefär tio omgångar Yatzy med :P Men det är roligt, så länge inte jag förlorar :D

Ska sy färdigt tvillingarnas julklappsbrallor strax. Sedan ska de slås in, så att jag kan stryka det från "att göra"-listan :) Listor är bra, så länge man kan bocka av saker :D

Imon ska det fixas revben, kanske umgås lite mer med Becky som ska åka hem över jul och på kvällen ska granen kläs. Sedan är frågan hur länge den får stå.. Kan tänka mig att Aimée tycker alla grejor i granen är jättespännande, och bara måste kännas och pillas på. Förra julen var det lugnt, men då hade hon inte ens börjat åla runt, bara rullade nån meter fram och tillbaka.. :) Det händer grejor! :P


Hoppas Becky kommer förbi imon, det vore trevligt. *hinthint :D*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0