Dagen efter...

Gårdagen blev bra, väldigt bra. Efter en halvdan mittpådagen-känsla, så kom vi igång.

Gustav dök upp här vid 18:30, present hade han med sig osså! Fick en skiva, med Anna Järvinen, som han själv är med och spelar fiol och piano på. Ska lyssna på den idag hade jag tänkt. Vi bjöd på fika, och nu har Gustav börjat kalla vårt hem för "hans favoritcafé" :P

Vi satt uppe en bit in på kvällen, jag tog mig t.o.m friheten att dricka två cider. Kors i taket :P Det enda som inte var skitkul igår, var att Aimée inte alls ville sova vid 20:00 som vanligt, utan höll låda en timme extra. Men, det händer ju så sällan! Det största problemet var ju att Gustav kom, och då gick hon upp i varv och skulle visa allt hon kan. :D

Det var en bra kväll, och idag är jag helt plötsligt ett år äldre :P Konstigt, jag känner mig inte mycket äldre än i lördags :P

I eftermiddag åker jag hem till mamsen, för lite egentid utan barn. Shoppa tyg och prata skit, gå med hundarna och röka... :P Det ska bli kul att vara med mamma utan att behöva vara mamma själv, under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0