Framme!

Nu är jag framme i skogen, hemma hos mamma och Uffe. Det började snöa när jag åkte bussen hit, och innan jag åkte hemifrån tog jag mig samman och lagade min favvomössa, varmaste mössan jag har, så jag frös inte om öronen iaf. :P
Tre timmar efter att jag åkt hemifrån kom jag fram till Lammhult och blev upplockad av mamma och Uffe. Vi åkte bort till pizzerian och åt. När vi åkte vidare hemåt träffade vi på en kille som hade kasat av vägen. Vi hjälpte till och puttade upp honom ur diket. Han hade kommit från en utfart, ut på asfalten, och det var inte konstigt att han hamnade i diket. Det var verkligen snorhalt på vägen, och vi hasade runt där för att inte dratta omkull själva.. :P

Nu har vi varit ute med Alfa i snön på pinkepromenad. Slöar vid mammas dator medans de andra sitter vid tv:n.

Det känns lite konstigt att vara hemifrån. Inte just att vara ifrån Aimée, utan hela familjen... Inte för att vi är så många. :P Men jag trivs allra bäst ihop med Tfan, så är det bara. Det är väl därför jag knappt har några andra vänner, de får liksom inte plats! :P Jag har Tfan, mamma, Lena och Gustav. Det är alldeles lagom. Osså bästa Aimée med, fast det är ju inte riktigt samma relation :D

Nu har nog Tfan lagt Aimée, och sitter hemma och funderar på vad han ska hitta på... Jag ska ringa honom senare, så att Aimée verkligen har somnat ordentligt. Vill ju inte väcka henne nu när han är ensam med henne..

Det blev visst lite osammanhängande idag.. :P Jaja! Imon kommer lillebror hit med, och vi ska äta lite tårta. Sent födelsedagsfirande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0