Happy birthday...

dear fiiii, happy birthday to meeeeee!!!! :P

Jupp. Idag fyller jag 24 och jag firar med frukost i stillhet. Vet inte var resten av familjen har för sig, de verkar ha tagit sovmorgon.. :P När jag bodde hemma fick jag alltid frukost på sängen när det var födelsedag, här får man vara glad att man får äta frukost ifred :) Fast jag hade nog kunnat få frukost på sängen, men jag känner inte för att ligga och vänta på den till 09:30.

Fick fina Depalmatröjan av Tfan vid tolvslaget igår. Najs med en tröja utan luva, för alla mina jackor har osså luva, och det blir så tjockt på ryggen av alla tyglager! Skulle man då dessutom vilja ha halsduk och mössa... Det är ju fullständigt omöjligt... Jag kanske har fel teknik :P

Nu ska jag fortsätta på min frukost.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis på födelsedagen!

2007-11-25 @ 09:02:52
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Hannie

Nej jag tror inte du har fel teknik, jag har samma problem och jag har fanimej testat ALLT! ^^ Grattis igen! :D

2007-11-25 @ 20:00:36
URL: http://cedella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0