Hoppsan!

Gårdagen blev lite knasig.. Jag fick sms från Lena på morgonen. Hon hade kommit på att hon skulle klippa sig vid den tiden som vi skulle gå promenad.. Men undrade om inte vi kunde gå vid 09:45 istället... Inga problem, tänkte jag. Aimée och jag kom naturligtvis iväg för sent, och det kändes väldigt konstigt när jag stod vid ica och väntade. Det gick tio minuter och Lena verkade inte dyka upp, så jag skickade ett sms och frågade om hon var försenad eller om vi hade gått om varann.. Det visade sig att hon hade skrivit imorgon i sms:et... :P Men hon var iaf hemma, och tog sin hund och följde med iaf. Nova var på dagis, så Molly vikarierade :)
  Idag ska vi iaf ut och gå, vid samma tid, fast med barnen :)

Annars var det ganska lugnt igår. Aimée är fortfarande på dåligt humör, men jag börjar tro att det är tidsomställningen mer än nån infektion.. Vi får väl se.

Idag jobbar Tfan sista dagen för veckan. Han ska vara ledig på fredag, och vi ska in till växjö och handla. Så nu kommer hela helgen att bli knasig, för han ska ju inte vara ledig en fredag. Då tycker min hjärna automatiskt att det är lördag, alltså så kommer jag att vakna med ett ryck på söndagmorgon och tro att det är måndag.. :P

Jag har kommit lite längre på Aimées overalldocka. Nu sitter huvudet ihop med overallen, och den ska få händer, fötter och stoppas, sedan är den nästan färdig. Blir inte riktigt nöjd, men den behöver ju inte vara perfekt, Aimée kommer väl att leka ihjäl den iaf.. :)

Åh! Jag borde verkligen ringa F-kassetanten! Varför skjuter man på sånt? Har skjutit på det sedan i början av oktober.. :P Hon kanske har fattat vinken nu, så att jag inte behöver ringa iaf? :P

Snart dags att väcka Aimée. Igår hade hon kissat i sängen på morgonen, så humöret var inte på topp precis. Får se hur det går idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0