Irri!

Jag tappade ett av de bästa blogginläggen här i förrgår kväll. Dumma skogsinternet! Kommer att skriva mer sammanfattande när jag har kommit hem igen, och får använda min egen dator med. Den här kommer jag inte riktigt överrens med..

Resan upp till Söderköping igår gick iaf. Segt att åka så långt, men när vi väl kom fram så var det värt det! Fiiiiina tyger, försökte att inte shoppa ihjäl mig och köpa en massa onödigt. Men jag kom ändå hem med 7-8 meter tyg.. :P

Idag ska vi åka till lillasyster, så att hon får sin julklapp. Sedan ska mamsen och jag gå en runda på stan, osså bär det vidare hemåt igen. Hem till vardagen :D Det ska bli skönt med. Träffa hela familjen och ha lite vanlig vardag. Det blir ju aldrig samma sak när man inte är hemma.

Det är kanske dags för en dusch med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0