Målar-Fi.

Jahupp. Jag ska måla hyllor. Tfan ska måla köksvägg, två styck kanske. Det får gå med långsam takt, vad ska man göra när man har en klåfingerskrutt? :P

Ringde mamma i förmiddags, men hon låg och sov. Lillasyster har väl hållt låda inatt då. Hon skulle ringa senare.
 Vi gick till ica och handlade för kvällen. Var inne på loppisen med och köpte en födelsedagspresent till Tfans syster som fyller år imon. Vi ska dit på kalas på eftermiddagen. Sedan fyller jag ju år på söndag, osså ska jag helst hinna sy lite, dessutom ska Aimée och jag träffa Lena och Nova för lite umgåsfika i helgen... Det känns som att det får bli lite omprioriteringar. :P

Hyllorna var det ja... Detta kommer att ta en stund känns det som...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0