Much is not happening..

Igår hände det inget, fast ändå en hel del.. :P Hela familjen var ute på en liten runda, och gick förbi ica. Handlade lite, och gick sedan vidare till Inredningsteknik, där vi hämtade färg till köket. Jag glömde ta på mig mössa, så jag hade en huvudvärk jag aldrig känt förut, när vi kom hem. La mig på tv-soffan och rörde mig inte ur fläcken tills Iprenen hade verkat. Då klarade jag av att gå upp för trappan och krypa ner i sängen.. Sov i knappt två timmar, sedan mådde jag mycket bättre. Tfan och Aimée kom upp och väckte mig, sedan började vi med middagen.

På förmiddagen kom mina fina namnband med posten, så jag satte fast det första på Zerohooden igårkväll. Fiiint blev det, bilder finns i bilddagboken. Sicksackade och tvättade mina velourtyger med, så de är redo för att bli klippta i :D

Tfan och jag kollade på sista Sagan om Ringen igår. Vi har en intressant teknik när vi kollar på film. Vi började med den första av de tre, dessutom de förlängda versionerna, så varje film är typ 3½-4 timmar lång. Så vi ser ungefär en timme film per dag. Då räcker de tre filmerna länge :)
Ikväll blir det sista skivan på sista filmen, eller Pirates of the Carabbian 3... Hur nu det stavas.. :P

Fredag är det iaf, och då är det inte länge tills Fians födelsedag, på söndag. Gött! det är kul att fylla år, fast inte lika kul som julafton.. :P

image7

Aimée i nya alvgrodan/Zerohooden...


image9

Första alvgrodan-märket i världshistorien är fastsytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0