Snö?!?

Jupp, igårkväll snöade det, om än lite... Det brukar alltid snöa eller ligga snö på min födelsedag, vilket är imon. Jag får helt enkelt hålla tummarna för att snön ligger över natten.. :P Fast förra året kom det ingen snö, så det sket sig egentligen.. :P

Jag målade de där hyllorna igår, eller ja, ena sidan på båda. De måste ju ha en torr sida att ligga på medans det torkar.. :P Ska måla andra sidan idag tänkte jag. Aimée och Tfan spelade fotboll hos mig i källarn under tiden :P Aimée hade roligt iaf. Tfan hann måla färdigt den första biten vägg i köket med. Så nu har vi den nya färgen vid diskbänken. Vilken skillnad det blev! Ljust och trevligt! 

Fast nu ser jag inte ut ur fönstren i köket, för det ljusa på väggarna speglar sig i glaset.. :P

Idag ska vi till ica och handla blöjor, råkade missa att vi bara hade två kvar:P Sedan ska vi på kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0