07:51

Det blev inget nytt inlägg igår. Aimée sov nästan 2½ timme på eftermiddagen igår, vilket gjorde att hon inte alls ville somna vid 20:00 som vanligt, utan framåt 21:00 istället.. Det är så härligt med gallskrik på kvällen! :P

Iaf..  Vi kom iväg till både lekplats och ica igår. Men Aimée var inte så på gång igår, så hon stod mest för sig själv och petade lite i sanden som mest.. Gick förbi ica och handlade hela varukorgen på vagnen full. Sedan gick jag förbi Tfans bror med familj med, för att hämta Aimées ätasjälv-sked som vi glömde på kalaset i söndags.

Sedan började det regna, jag pratade med mamsen i fon och Aimée somnade på soffan.. Jag lagade iofs middag med, korvstroganoff för första gången sedan skolan tror jag,.. Ringde min moster med, för hon fyllde år i helgen och förtjänade ett grattis.

Skickade iväg dagisansökan igår. Efter mkt om och men.. :P Nu känns det rätt. Och känns det inte rätt när det blir dags, så är det ju bara att tacka nej. Men, Aimée kan behöva träffa andra barn, och leka med andra än mamma hela dagarna :D

Nu ska jag ut, sedan väcka Aimée. Hoppas på bättre humör idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0