Eftermiddag.

Jupp, då har halva dagen gått ungefär. Aimée och jag har varit ute två gånger. Först till ica på förmiddagen, sedan hem för att äta lite lunch och prata med mamsen i telefon. Sedan knatade vi iväg igen, denna gången till byns nya frisörsalong. Jag har beställt tid til mig själv, på fredag eftermiddag. Det ska bli skönt att klippa av lite, det börjar bli slitet nu...
 Sedan gick Aimée och jag en planlös promenad i byn. Ringde Gustav, men han svarade inte så jag gick förbi hans hus istället. Stereon var igång, så det var inte konstigt att han inte svarade :P Tänkte att vi kunde gå en runda, men han hade inte lust, eftersom han skulle åka buss in till Växjö ett par timmar senare. Så Aimée och jag stannade bara och umgicks nån timme istället. Aimée passade på att pilla på en massa saker. :P Tändare, och alla LPskivor naturligtvis. Plocka ur, sätta i, plocka ur.. När vi till slut skulle gå så ville hon absolut inte klä på sig. När vi väl kom iväg så grät hon. Att man kan tycka så mkt om någon, som inte är familj, när man är så liten :) Hon somnade iaf i vagnen fem minuter hemifrån. Och där ligger hon fortfarande, i vagnen, inomhus, med alla ytterkläderna på.. :P

Jag håller på med middagen, typ. Den är förberedd och ska ställas in i ugnen snart. Köttfärslimpa blir det idag. Det är lite jobbigt att försöka komma på nya middagar varje dag. Inspirationen avtar för varje middag jag lyckas komma på. Dessutom ska det helst vara något som är lätt att göra med en illbatting runt fötterna..

Nu måste jag ta tag i middagen, innan Aimée vaknar. Mindre stressigt på det viset. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0