Fortsättning följer...

Ja, nu sitter Aimée med vid matbordet. Gröten verkar ha tappat sin första plats som frukostmål, så vi kompletterar med en smörgås idag. Hon verkar vara på gott humör idag iaf, och det är ju alltid skönt! Det blir så tråkigt de dagar hon vaknar på fel sida. Då vet man redan kl 08 på morgonen att hela dagen är förstörd. Men som väl är så inträffar det väldigt sällan...
 
Idag hoppas jag kunna sy lite. Det var så väldigt länge sedan, och jag har hur många idéer som  helst! Får jag inte förverkliga några av dem snart så blir jag knäpp. Det känns som att min hjärna bara har plats för en viss mängd idéer, sedan ramlar de äldsta ur, medans nya tar plats. Synd bara att de äldsta oftast är de bästa :P

Nähäpp. Nu är Aimée färdig med frukosten. Fram med trädgårdsslangen! :D
image1

Klassisk frukostbild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0