Kalastajm!

Nu sitter hela familjen vid matbordet och äter frukost, samtidigt! Helt otroligt... :P
Jag har sovit konstigt inatt.. Knölat runt, puttat på Tfan. Så idag är jag seg och har ont i huvudet.. Men men, ny dag nya tag..

Idag är vi bjudna på kalas. Emmy fyller 13 år, och det ska naturligtvis firas. Svärmor och hennes man kommer och plockar upp oss strax innan 15:00, så slipper vi gå en mil till Älghult :P Och jag har för en gångs skull bestämt vad jag ska ha på mig... Tror jag.. :P Fast det brukar alltid sluta med att Tfan blir färdig sist iaf. Odd Mollyklänning blir det för min del idag! Älskar den klänningen! :D

På förmiddagen idag ska Tfan baka bröd. Som betalning till Urban *hans systers man, som gjorde stället till vår gjutjärnsspis* för stället.. Öööh.. :P Iaf, det ska göras, men sedan tror jag att det är lugnt tills vi ska åka. Måste bära upp bilstolen och reservmatstolen med. Kommer den andra småbarnsfamiljen så lyckas de alltid nalla den enda stolen på kalaset.. Sedan sitter deras barn där heeeela eftermiddagen.. :P Så vi har en egen med oss.. :)
Får inte glömma present och kamera osså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0