Kväller.

Så. Nu har Aimée badat, ätit välling och verkar även ha somnat för natten. Hon drattade kull i badrummet, två gånger t.o.m. Första gången var inte så farlig. Halkade i duschen, men det gick att avleda ledsamheten med tandborsten. Men andra gången var det värre. Då tyckte Aimée bestämt att hela världen var emot henne. Tfan sa att det var ett bebisformat plaskavtryck på badrumsgolvet :D Som jag har kämpat för att komma ihåg det! :D

Annars är det lugna gatan här.. Vi åt middag, köttfärsslimpan blev uppskattad! Sedan gick vi till ica och hem igen. Aimée har faktiskt använt sin nya fina overall två gånger idag. Hon har utvecklat något slags hat mot fuskpolon som jag köpte till. Jag som tycker att den är jättepraktisk! Aimée håller inte med :P

Min svärmor har fått sitt gips borttaget idag! Hon trampade fel i deras trappa, och bröt benet och slet av två ledband, och har haft gips hur länge som helst.. 7 veckor, enligt Tfan. Tror han. Iaf, nu slipper hon gipset och får börja stödja på benet lite grann. Hon tackade för den fina kattmuggen som jag köpte till henne på loppisen förra fredagen, osså.. *puh! Lång mening*

Ikväll är det Champions League på tv. Så jag kommer väl att sitta i soffan hela kvällen, som vanligt. Och imon är det vanlig vardag, igen, fortfarande. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0