Extra jobb.

Jupp. Idag har jag putsat fönster. Åtta eller nio trappuppgångar avklarade, sju eller åtta kvar. Det störiga är bara att alla utom en av dem behöver jag ha med mig trappstegen till:P Störigt att vara kort. Jag hade hunnit med sista trappuppgångens fönster med, men putsmedlet tog slut :P Det gjorde inte så mycket. Det var ganska skönt att komma hem, hinna byta och äta i lugn och ro, innan det var dags att hämta Aimée på dagis.

Aimée har en tand på g igen. Jag blir så trött. Natten till tisdag fick jag stiga upp vid 04:30, för att lägga på henne täcket. Gnällig var hon, men det gick över. I natt var jag uppe runt 02, sedan gav jag upp. Gick och la mig med täcket över huvudet. Tfan tog henne vid 06:20-nånting. Då skulle han stiga upp för att jobba vid 07:00. Det var bara att ta sig i kragen och släpa sig upp :P Hon var grinig när jag lämnade henne, och inte särskilt glad när jag hämtade henne heller. Trött och vill inte äta. Så innan badet tog jag tempen, 38.6... Bleä! Det störiga är att hon är pigg i övrigt. Hon är sig själv bortsett från febern. Hon får vara hemma imon. Gav henne alvedon innan hon skulle sova, nu sover hon som en stock.

Tfan fick komma till vårdcentralen idag. Han blev ordinerad inflammationshämmande och 5-10 dagars vila. Så han ska jobba ett par timmar imon, och sedan gå hem. Så jag kan gå iväg och putsa de sista fönstrena framåt eftermiddagen, medans Tfan och Aimée är hemma. Jag måste komma iväg till jobbet :D I love it! :DD

Det har snöat här idag, stora blaffor, men det lugnade ner sig och la sig inte.

Och min mamma fick tillbaka telefonen idag!! Halleluja! Gissa vem jag pratade med i 54 minuter, sittandes på köksgolvet? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0