Tillbaka efter jobbhelg.

Åkte till jobbet i lördags. Själva lördagen blev knas, hann inte med nått som jag hade planerat eftersom  Tfan och Aimée skulle med till stan. Dessutom började vi på samarkand istället för centrum och det funkade dåligt :P
Iaf! Gick på jobbet strax innan 18:00, trots att jag börjar 19:00. Bussen kommer juu då, så det spelar ingen roll en timme eller så.. Kvällen och natten funkade bra. Söndag förmiddag var osså lugn. Sedan kom mamma, Uffe och Björn för att hälsa på och äta middag, då blev syster lite mer irriterad.. Det är skillnad när mamma kommer, tydligen:)
 Hon var jättetrött hela eftermiddagen, tog ut henne på en promenad men det verkade inte göra nån skillnad..
Natten var osså jobbig, när jag kom hem strax efter 10, hade jag varit uppe sedan 03, och var en smula sliten :P Ringde två telefonsamtal, sedan gick jag och la mig. Lyckades sova ett par timmar. Ganska lagom. Hann piggna till, men ändå inte sova så mycket att nattsömnen stördes av det.

Hämtade en överlycklig Aimée på dagis :) Jätteglad unge :D Vi tittade på lite film, innan jag började med middagen och Tfan kom hem från jobbet.. Det är skönt att komma hem igen...

Igår kom jag på att det börjar bli dags att beställa vagn.. Redan!! IIhk!! Tiden går så fort!  Måste ha bestämt oss i slutet av september, för att beställa så att den garanterat kommer tills dess att jag är i vecka 38, då bebis troligtvis kommer att bli utplockad med planerat snitt.. Det börjar bli dags att planera hur det ska se ut i bebisens rum med, som för tillfället är långgarderoben bakom vårt sovrum.. Full med grejor dessutom.. Puh! Jag är inte stressad, ooh nej.. :P

Kommentarer
Postat av: Hannie

OMG! Vagnbeställning, då är det iiinte långt kvar! :-o :DDD

2008-08-27 @ 07:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0