Trodde du va!

Fredag, inget dagis och inget jobb. Det enda jag planerade för morgonen var sovmorgon.. Njaaa, Aimée hade inte planerat sovmorgon, utan väckté mig 12 minuter senare än mitt larm brukar komma igång.. Bajs.. Irriterande! Jag som ville sova lite :P

Idag är förhoppningen att vi ska komma iväg på Älghults marknad. Lena och Nova är osså lediga idag, så vi planerar att åka iväg tillsammans. Skönt att komma hemifrån, och ha något planerat för dagen med.

Jag funderar på om småflickorna har förstått att de ska delas nästa vecka. Hela veckan har varit ett långt kram och pusskalas :D Så fort nån av dem ska gå hem, vilket de gjort vid samma tid i stort sett hela veckan, så har de pussats och kramats så det har varit svårt att få dem därifrån :P Knasungar! Det är så roligt att de har bästa vänner redan..

Imon börjar jag mitt nya jobb! Åker hemifrån mitt på dagen, börjar mitt pass på kvällen. Ska gå bredvid lördagen, och lite på söndagen är planen, sedan ska jag förhoppningsvis klara mig själv. Ska ha med min stickning och Ipod till bussresan med.. Inte glömma, inte glömma.. Måste ladda podden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0