Efter lugn kommer 2½åringen..

Imorse var Aimée med mig hos frisören. Har inte klippt mig på typ tre månader, och har man kort hår så är det hur länge som helst :)
Hade med en liten plastpåse med muta till Aimée. Där i hade jag blandat NonStop, bilar och russin. Ingen större mängd, men tillräckligt för att hålla fröken sysselsatt. Tfan jobbade ju, och just idag var han och chefen på invigning, så han hade ingen möjlighet att ta Aimée medans jag klippte mig. Men hon satt snäll och fint i en timme, trots att mutpåsen tog slut. :)
 
Annat var det när vi kom hem. Konstant gallskrik i typ 30 minuter. Och behagar man inte säja vad som kan vara fel, så kan mamma inte hjälpa, faktiskt. Iofs så verkade inte Aimée heller veta vad som var fel, men det humöret har hållt i sig resten av dagen, så länge hon inte har haft något i munnen. Och man kan ju faktiskt inte äta hela tiden.

Nu är Tfan hemma iaf, och vi ska strax gå och handla.. Ikväll ska vi leka PS3, Tfans nya leksak ha kommit hem idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0