För guds skull!!!

Alltså, jag blir knäpp. På allvar. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag kanske överreagerar, vad vet jag...

När jag hämtade Aimée på dagis idag, så låg kläderna jag skickade henne i på morgonen, i en plastpåse på hennes hylla. Så när jag hittade henne på avdelningen så frågade jag henne om hon hade spillt ner sig. Eftersom jag visste att det är sång och rytmik på schemat idag, så förutsatte jag att hon inte fått målarfärg på kläderna. Men då får jag veta av en personal att bästisen Novas mamma gått förbi avdelningen under tiden hon jobbade, och sett Nova och Aimée ensamma inne i målarrummet. Då hade personalen passat de andra barnen som sov, och under tiden hade Aimée och Nova haft fri tillgång till textilfärgerna inne i målarrummet. Så Lena *Novas mamma* hade fått ringa in till avdelningen för att personalen skulle uppmärksamma att flickorna satt ensamma med textilfärgen. Härligt värre.

Så när jag kom och hämtade Aimée så var hennes svarta Katvigvelourisar och Finduströjan rosafläckig. Jag har lagt det i tvätten och ska kolla om de överlevde.

Allvarligt talat? Ska det verkligen vara så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0