Nyårsafton!

Aimée och jag sitter vid Disney Playhouse sedan 40 minuter ungefär. Aimée äter fortfarande på sin frukostsmörgås, och Tfan är på väg upp.
Igår började vi packa lilla bbväskan, den väska som vi tar med när vi ska åka in. Sedan ska vi ha en större väska som Tfan tar med dagen efter. Måste komplettera lite bara. Aimée och Tfan bakade sockerkaka och muffins igår, och jag följde med till ica. Hade två paket liggandes från Gulan som skulle hämtas ut, med kod och postförskott. En Triple 5 Soul blazer till Tfan och ett par Nikitajeans till mig :) Najs!

Tyvärr fick jag massor av förvärkar av promenaden till ica, så resten av dagen var ganska bortkastad. Jag satt mest i soffan och slösurfade i väntan på att värkarna skulle lägga sig, vilket de gjorde, när jag gick och la mig :P Pratade med mamsen som vanligt..

Idag ska vi käka ytterfile och klyftpotatis. Kanska skulle haft någon efterrätt med? Vi måste ändå handla middag till imon, när mamma och pappa kommer. Gissar att ica är stängt imon.

Jag har en gnällfis i soffan..


Gott nytt år på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0