orka rubrik..

Min stackars butt mår bättre idag :) Då kanske man kan börja röra sig lite normalt igen :P T.ex sitta ner utan att fasa över att behöva resa sig igen :D

Aimée har blivit lämnad på dagis. Jag försov mig en smula idag, en kvart ungefär. Det var ju så mysigt  att få sova ordentligt igen :) Men det gick bra, Aimée åt sin minimala frukost precis som hon brukar, sedan tog vi cykeln istället för promenad till dagis.
 Gårdagen var lugn. Jag satt vid symaskinen mest, sedan gick vi till ica och handlade, lite vanligt pyssel.
Idag blir väl ungefär detsamma. Ska sy på Aimées pepparkakastunika hade jag tänkt. Tfan hoppades väl kunna måla andra omgången på bebisrummet.

Känner att jag är helt oinspirerad.. Igår var jag väldigt inspirerad, men då kom jag inte in på bloggen.. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0