Tisdag!

Tfan jobbar några timmar idag med. Sedan är han ledig resten av veckan.
Aimée och jag har betat av ett par filmer på dvd:n, jag har lagt ut bilder på BDB och betalat räkningar. Skitkul..
Men! Jag fick sms och det visar sig att det ligger två paket till mig på ica. Lr ja, ett är till Tfan och det andra till mig. Nya Nikitajeans! Inte för att jag får på mig dem nu, men sen! :) Imorse kom det dessutom ett paket från Babyshop. KikKidbody och byxor samt en Knuckleheadbody till bebis, och HulaMulaklänning och Appamantröja med racerbil till Aimée. Trevligt med mellandagsrea :) Särskilt på nätet, jag som inte tycker om att gå på stan i juletider normalt sett, höggravid med förvärkar gör inte saken härligare precis :P Men lite shoppat blev det ju iaf.

Imon är det väl nyårsafton, och då ska vi bara vara hemma. Jag har absolut alkoholfri cider från Systemet :) Dagen efter kommer mamsen och pappa och ska fixa elen i bebisrummet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0