Bra igen!

Idag har dagis funkat bra. Skönt! Aimée var lite arg på mig när jag lämnade henne, men när vi hämtade henne så var allt askalas och skitkul :P Gött! Jag sprang min vanliga runda imorse, det är så skönt att få det som vana, om man kan kalla det så efter fem dagar :P

Vid tolvtiden gick Tfan till jobbet, Aimée somnade i tv-soffan, jag pratade med mamma och tittade på tv. Sedan förbredde jag middagen. Aimée kom på att man kunde hämta en vanlig matstol och leka med vattnet i vasken :P Det blev blött, men hon hade roligt.
Vi åt middag, och sedan knatade vi iväg till ica. På hemvägen stannade vi hos Gustav. Egentligen skulle jag bara kolla när jag kunde gå med honom på städningen, men han var nog lite sällskapssjuk, så Aimée och jag stannade en stund. Sedan kom Tfan med, efter jobbet, för jag hade nyckel och han hade inte med sig sin. Så blev det lite mer umgås. Vår älskade vän ska lämna skogen för stockholm och musiken! Det är ju hans liv, så vi är inte överraskade, men det blir tomt utan honom.

Sedan har vi kört de vanliga kvällsbestyren, nu sover Aimée och jag har tänkt ladda upp lite bilder på bilddagboken..

Faktablogg blev det idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0