På morgonkvisten :P

Aimée är lämnad på dagis. Jag har hunnit tömma diskmaskinen, diska stekpannan sedan igår och sy färdigt tunikan jag höll på med. Najs. Frukost hann jag med innan jag lämnade på dagis.
 Nu har Tfan stigit upp med. Han var uppe inatt och bytte en bajsblöja.. Najs :P Jobbigt att stiga upp mitt i natten, hela kommande dag blir helt knas. Det brukar kännas som att man aldrig vaknar ordentligt...

Aimée var inte heller på humör imorse. Hon brukar äta smörgås på morgonen, men inte idag. Jag fick fixa yoghurt och müsli för att hon skulle äta frukost. Men vi kom iaf iväg, och vi var nog inte mer än nån minut försenade :P Det gick bra att lämna med, precis som vanligt.

Får se om jag börjar på de planerade brallorna till Aimée idag. Annars är det ju en dag imorgon med :)


image16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0