Sygalning :)

När Aimée kommit iväg till dagis, gick vi hem och plockade undan efter frukosten. Tömde diskmaskinen och annat kul :P
 När allt sånt var avklarat satte jag mig vid syprylarna igen :) Så skönt att bara kunna sätta sig och få saker gjorda! Idag fick jag till ett par svarta joggingbrallor, med kaninrevärer på. Det var eget påhitt, och jag blev väldigt nöjd! Både med modellen och mitt eget arbete. Jag svor inte åt maskinen en enda gång :P Vi är vänner nu :)
  Jag hann blir färdig med brallorna en halvtimme innan det var dags att hämta på dagis, så jag hann äta en halv banan med.

Idag fick jag en kram som tog sats enda ifrån matrummet, när Aimée fått syn på mig :) Det är roligt att se, att hon trivs, men samtidigt är glad för att se oss. Hon hade ätit ordentligt idag, första gången sedan hon började äta där. Men det är klart, det var ju ugnspannkaka idag! Döh! :P
 Senare åt hon kalops till kvällsmat här hemma med :)

Vi har varit på ica och handlat, och gått dit en gång till för att läna återvinning..  Spännande liv man har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0