Så vart det klippt :P

Igår tog jag mig i kragen och gick till frisören i byn. En uttråkad tjej fick sin eftermiddag räddad när jag klev in och klargjorde att håret skulle av :P

Jag cyklade hemifrån 15:30 och kom hem 18:10.. Det tog en stund, fast de första 40 minuterna väntade jag på en liten tjej som skulle klippa sig, och ha svarta sprayslingor i håret :) Sånt måste ju få ta sin tid :)

Jag blev väldigt nöjd iaf. Det är det närmaste någon kommit frisyren jag fick klippt i stockholm. Hon var väldigt engagerad och vågade verkligen! Det brukar annars vara problemet när man går och klipper sig, att frisören är så rädd för att göra för mycket, och rädd för att ta ut svängarna. Denna gången funkade det super.

Trodde att Aimée skulle bli lite rädd när jag kom hem, men näe då. Hon tittade upp från sin kyckling "Mamma tippt håået!" ,sedan var det överspelat :P  Överraskade mamma idag med, eftersom hon inte visste att jag skulle klippa av mig allt hår :D Skööönt att vara av med det iaf! Vaknade utan att vara blöt i nacken imorse, bara det!

         


Det är svårt att vara seriös på fel håll om kameran :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0