Helgen...

Mamma och jag kom iväg till Kosta Outlet i torsdags. Jag hittade regnställ till skrutten, en lång t-shirt till mig själv, som jag hoppas kommer att passa iaf under sommaren :P Tvål hamnade i kundvagnen med.. Mamsen köpte en liiiten, liiten body och ett par byxor till bebis nummer nästa :) Fast egentligen var det jag som valde, men mamma hittade inget själv till bebisen, så hon bestämde att hon skulle betala :P Hon hittade två par jeans till sig själv, vilket var precis vad hon var ute efter. Skitbra!

På midsommarafton var vi hemma och slöade. Vi gick till ica och loppisen, där jag hittade mammas drömpryl. En gammal barnvagn, från 50tal. Fint skick, och t.o.m ligginsatsen var kvar. Efter telefonkonferens med mor tingade jag vagnen och gick till ica och tog ut pengar. Kände mig inte alls knasig när jag gick omkring med en antik barnvagn i byn :P Fin är den iaf!

I lördags var vi hos Svärmor och hälsade på. Åt god mat och umgicks. Sedan kom det fram att Tfan aldrig varit på Kosta Outlet, vilket hans mor tyckte var nästan förfärligt. Så vi kom ut på en liten utflykt dit :) Denna gången hittade jag en mammatröja och ett par mammajeans från Po.P, eftersom nästan alla mina kläder trycker på magen, eller kasar upp. Aimée fick gummistövlar och långkallingar. Och nummer nästa fick ett par bodys.
 När vi kom tillbaka till Svärmor fick vi hemodlade jordgubbar och mjölk, efter smörgåsar och te. Aimée var i himlen :)

Idag har Aimée och jag varit på promenad med Novas mamma Lena. Nova fick vara hemma, eftersom Lena behövde en paus :) Det var skönt att komma ut iaf, trots att jag har problem med tumören och allmänt ont i den tumörfria foten :P
 Resten av dagen har spenderats inomhus, eftersom helgens regn har hållt i sig. Vi har glott på MotoGP, TopGear och nu är det fotboll. Vi har haft badbollsbus inomhus med..

Imon ska jag jobba. Jihaaa.. :P Seg i kroppen, men det kanske går över? Ska promenera med Lena med.



Fin va! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0