Slapp dag..

Vi tog det lugnt idag.. Liten runda till ica och loppisen, med glass :). Sedan gick vi hem igen. Parkerade oss vid MotoGP-träningen. Höll mig vaken hela programmet, men somnade efteråt :P

Lagade middag. Marinerad kotlett med kroketter, najs! Eller nass som Aimée säger :)

Pratade med mamsen och lite med svärmor. Imon ska vi åka med svärmor och Lasse till Tfans syster och hennes man, som bor på öland, i husvagn så här års. Gött! De hade börjat bada i havet redan förra helgen, så jag ska packa Aimées baddräkt.. Själv får jag väl investera i ett tält :P Det börjar kännas meningslöst :P

Men, det ska bli kul att komma till öland, vi har inte varit där på flera år.. Vilket känns lite dumt, eftersom Tfans syster har husvagnen på öland hela somrarna, varje sommar :P

Jaja.. Nu ska jag glo på tv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0