Utmaning!

Vi börjar dagen med en utmaning! Jag har blivit utmanad av Hanna.

Regler;  Svara på frågorna om dig själv. i slutet på inlägget ger du dem vidare till fem andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar i deras blogg att de har en utmaning att hämta!

1.Vad gjorde du för tio år sedan?
Då var jag 14½, hängde med folk som inte var nått bra sällskap, hade stora brallor och munktröja i xxl, och skulle träffa min första långvariga pojkvän om någon månad :)

2.Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
1. äta frukost (håller på)
2. lämna på dagis
3. umgås med mamsen
4. shoppa
5. fika :D

3. Godis jag gillar.
Choklad!!! Och, och, och... :P

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljadär.
Köpa sommarhus/övernattningslägenhet i Alvesta, jobba med syster, betala av huset, skaffa körkort och bil, tatuera mig, renovera mamsens bil, se till att Tfan fick mckort och sin favvobike, skänka till familj och välgörenhet, shoppa, skämma bort Aimée...

5.Städer jag bott i.
Nu är det så här va, att jag är uppvuxen i en skogsfamilj, vi bor inte i stan.. Jo, mamma och jag bodde i Växjö när jag var liten skrutt..

Jag utmanar!
Sofi
Becky *som inte har blogg, gör den på lunar!*
Mamma *som inte heller har blogg*

Vilken tur att jag har fem läsare som jag känner till och som har blogg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0