Irriterande..

När jag hämtade Aimée på dagis igår, sa jag till att nästa torsdag behöver hon stanna längre, så om det gick bra kunde jag lämna henne 11:00 så hämtar Tfan 16:20. Det skulle gå bra, sa personalen jag pratade med, och det hela blev uppskrivet på kom-ihåg-tavlan.
 Idag när jag hämtar henne kommer en annan personal ut, väldigt bekymrad och säger att om det verkligen inte går att ordna så får hon stanna på eftermiddagen nästa torsdag, men de ser helt att hon inte gör det, med risk för bakslag... Va fan?? Jag svarade att det går inte att ordna, jag ska åka från byn 11:25, då hinner jag inte hämta Aimée innan för hon hinner inte äta klart på dagis, och hinner inte äta mellanmål hemma. Om jag inte hämtar henne innan lunch, men då är det ingen större mening att hon går dit alls den dagen. Dessutom jobbar Tfan, som normalt folk, mellan 07:00-16:00.. Jag trodde att det var just detta dagis var till för? Annars kunde jag ju ha henne hemma hela dagarna.. :P

Jag blir bara så trött, varför kan de inte säga till med en gång, istället för att ha konferens om det hela dagen?

Gah! Får se hur vi löser det. Nu ska jag iaf byta bajsblöja..

Kommentarer
Postat av: Hannie

Men vad störande?! >_

2008-03-15 @ 09:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0