Sporadiskt.

Inläggen kommer lite sällan tycker jag.. :P Just nu är det mycket jobba, och ska jag inte jobba så är det något annat som måste fixas. Som igår, då var jag ledig men skulle på terapi.. In till stan bara! Väl på terapin så berättar min terapuet att vuxenpsyk har ett massivt besparingskrav hängande över sig, så vill det sig riktigt illa så kommer han bli förflyttad så att jag inte kan gå hos honom mer. Typiskt! På nästan 6 år är han den enda som har varit samma hela tiden igenom. Jag har haft 5-6 olika läkare på 7 år, och en arbetsterapuet som jag träffade i sex månader. Härligt. P är den som gjort mest skillnad för mig, och han har funkat väldigt bra ihop med försäkringskassan.. Betyder detta att jag blir tvungen att börja om med allt?? Att träffa någon ny terapuet, och låta personen lära känna mig som P funkar inte riktigt, eftersom man nästan måste ha varit med från "början", och han är den enda som gjort det. Jaja, det lär väl märkas hur det blir. September skulle allt detta hända, och så här långt visste inte ens P vad som skulle hända...

Jag hann med några ärenden igår iaf. Knatade ner från V-psyk till stan förbi sjön, där det var stekhett, speciellt med jeans på *Vad tänkte jag där?* Kände mig en smula uttittad med bara armar :P Kom ned på stan och knatade bort mot Krokodila, kommer över ett övergångsställe när det kommer en blå Buick seglandes... Sneglar in i bilen, och kommer på mig själv att hoppas att det verkligen är någon ur min familj som kör, för annars kan det bli en smula pinsamt :P Men det var min bror, som hade besiktigat bilen åt pappa Uffe.. Han körde mig en runda innan jag återgick till mina ärenden.  Presentkort och leksaker. Letade solhatt åt Aimée med, det fanns inte en enda snygg i hennes storlek :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0