Tillbaka igen :P

Nu gick det så där lång tid mellan inläggen igen.. Jaja..

I lördags var vi på storkalas hos Tfans syster. Vi firade 124 år eller något sådant :) Det var fem födelsedagar och mors dag som firades. Synd att det inte var så fint väder, annars var det trevligt, som vanligt.

I veckan har jag jobbat. I måndags med trappstädningen, i tisdags och igår med skrapa och måla, och idag har jag jobbat på utflyttningsstädningen. Den ska jag fortsätta med på lördag, då ska den förhoppningsvis bli färdig. Besiktningen ska göras på måndag, så den måste t.o.m bli färdig.
 Sedan i måndags har Lena och jag varit ute och gått en timme varje dag. Igår var vi t.o.m barnfria båda två! Fast det kan ju bero på att vi inte gick förrän 20:30 :P Skönt att komma ut, träffa en vän och få umgås lite..

Annars är det ganska lugnt. Vi har varit lite småkrassliga. Aimée har varit snorig och hostig, men inte värre än att hon har kunnat gå till dagis. Tfan har haft det värre, men det är ihop med hans allergi. Själv är jag mest hängig och seg...

Om en stund ska jag cykla till dagis och hämta skrutten.. Sedan ska jag prata med mamma, precis som vanligt :)

Oh! Fick veta att Tfans systerson har kommit in på Polishögskolan, på första sökningen! Det är tydligen ovanligt, och dessutom är han bara 23, och medelåldern för att komma in är 25-26 år. Gött! Så efter att ha flyttat till första gemensamma lägenheten med sin flickvän, bär flyttlasset av till Stockholm i mitten av augusti :)
 Då kanske vi får en anledning att åka upp :) *shooppaaaaaa... :D*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0