Graviditetskrämpor..

Nu blir det lite varning här.. :P Som gravid har man en tendens att bli väldigt givmild med information angående sin egen kropp. Nu har jag kommit dit, så nu kan man säga att jag med all säkerhet, verkligen är gravid på riktigt :)

Som jag skrivit innan, så har jag haft problem med förvärkar sedan v22. Den senaste tiden har jag vaknat av förvärkar tidigt på morgonen. I helgen har jag dessutom haft en ihållande smärta i vänster sida, som håll ungefär, fast som strålar fram över magen mot naveln. Så för att få ett slut på dessa besvär, spenderade jag största delen av gårdagen sittandes i tvsoffan.. Så inatt vaknade jag naturligtvis av hemorojjder.. Härligt!
 Tfan tog Aimée till dagis idag, sedan kom han hem och la sig igen. Han har haft problem med migrän inatt och knappt fått sova något. Vid halv åtta gav jag upp. Eftersom jag, förutom hemorojjderna, är ganska stor vid detta laget, så går det inte att ligga så att det inte trycker på dem.. Så jag steg upp. Jag har en symaskin att umgås med :) Ska bara äta frukost med..

Nu finns ju risken att min stackars rumpa inte alls tycker att det är oki att sitta vid symaskinen... Jag får nog ta ner kontorstolen.. Det var ingen dum idé! :D Ibland är man smartare än man vet. Eller desperat. Jag har varit sysugen hela helgen, men det funkar inte riktigt att ockupera matbordet när hela familjen är hemma. Dessutom får man inte vara ifred..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0