Fel.

Det var ju inte körsbär jag valde i färg på Aimées nya stol. Valnöt skulle det va. Körsbär hade jag ju backup ifall de inte hade valnöt hemma :)

Vaknade med ont i nacken. Kände verkligen inte för att gå upp idag. Men då kommer ju inte Aimée iväg till dagis, så det var bara att kräla ur sängen :) Hon hoppade in på dagis, och personalen som mötte upp tyckte att mamma *det är mitt tilltalsnamn nu för tiden* började se lite svårmanövrerad ut. Jodå, men det är nästan tre månader kvar... Då fick jag frågan jag bara väntat på denna gången... Det är inte två då?! NÄJJ!  Här fås bara en unge i taget, tack. Förresten har Tfans bror redan fått tvillingar, det får inte plats fler tvillingpar i släkten, det argumentet kom jag på nu...

Hannaaaaaaaaa!!!!!!!!! Det är den andra oktober idag. Vad händer!!?? Nyfiken gravid här, borde inte behöva vänta :)

Jag ska sticka "tokkabill"-vantar idag. Aimée har osynliga krokodilkompisar. De ska med överallt, vilket är lite svårt för mamma eftersom mami inte ser "tokkabilerna".. Fast det brukar funka med "jag har den i fickan" eller "du la dem på bordet" :P Ska bli kul att se om hon kopplar ihop vantarna med favvodjuret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0