Gårdagen..

Jodå. Vagnen blev såld! Kom hem från dagislämningen och fixade iordning den. Knatade iväg till busshållplatsen i vad jag tyckte var god tid. Var där 10:04, bussen ska komma 10:10. Men igår var det den "galna tysken" som körde *har faktiskt inte en aning om vad han heter*, så 10:10 hade jag 1000kr i handen och en barnvagn mindre :P Tjejen som köpte den hade redan haft en vagn av samma märke, och hade läst om den och provat innan, så hon tittade mest så att alla grejor var med och hela, sedan var det klart! Skönt med smidiga affärer!

På eftermiddagen kom Aimées faster med man och dotter och hälsade på en stund. Det tog en stund innan Aimée tinade upp, som vanligt, men sedan var det fullt ös tills de åkte. Kul att träffa dem igen, det blir inte så ofta nu för tiden.

När vi skulle gå till dagis igår, fick Aimée för sig att hon inte kunde gå, och jag fick bära henne halvvägs. Härligt med förvärkar. Tänkte inte på det idag, men fem minuter hemifrån kom samma klagomål. Idag jag såg jag att hon vickade på fötterna i stövlarna, så vi gick hem och tog cykeln istället. MIsstänker att det är stövlarna som är för små. Typiskt! För tidigt för att använda vinterstövlar är det med. Då får ju ungen fotsvamp :)

Hoppas kunna sy lite idag osså. Hann sy ihop två bebisbrallor medans Aimée sov mellanmål igår. Det brukar hon aldrig göra, och det slutade i en jättekissfläck på soffan :P Tur att man har tvättbar klädsel :D
Idag hoppas jag iaf få ihop en bebisbyxa, body och muddbrallor till Aimée. Dessutom borde hon osså få ett par kallingar i nya kanintyget :)

Nu ska jag kolla posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0