Getting better..

Var "bara" uppe fyra gånger i natt, tror jag. Vilket framsteg! Jävla tandkött, jag blir så trött... Men nu verkar det ju gå över iaf.

Jag har hunnit sy färdigt två par långkallingar till Aimée. Kanske hinner jag börja på ett par muddisar med innan det är dags att hämta på dagis. Det är kul att kunna sy igen, nu när de värsta förvärkarna lagt sig. Konstigt vore det väl annars,eftersom jag inte gör annat än vilar känns det som. Nu när jag äntligen har kunnat släppa joxet med jobbet, känns allt mycket lättare. Många av mina problem är psykiska, och det är jag väl medveten om. Har fått en tid hos överläkare på vuxenpsyk i början av november, får se vad han är av för åsikt.

En gravid kompis i byn ringde på förmiddagen. Hon hade träffat samma läkare på mvc, och osså blivit sjukskriven motsvarande 25%.. Knas. Hon väntar även på Auroramöten och börjar bli stressad..

Ringde mamsen, men hon hade redan gett sig hemifrån. Personalmöte på jobbet idag.

Gah! Ont i munnen.. Måste äta.. Huvvaligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0