Jävla f-kassan..

Igår var allt bra med försäkringskassan. Idag fick jag brev därifrån. De påstår att jag fått utbetalning jag inte hade rätt till, och därför är skyldig 2882kr. Dessutom står det att "du är återbetalningsskyldig efter som du borde varit medveten om att du fått utbetalning du ej har rätt till" ÅÅÅÅÅH!!! Fan, va jag ångrar att jag ens andades ett knyst om att börja jobba igen, för det har för med sig så mycket strul och skit, så det har knappast varit värt ansträngningen! Allra mest önskar jag att jag inte var beroende av eländet och bara kunde skita i allt.
Iaf påstås det i brevet att utbetalning jag fått 1maj till 30 juni inte skulle gjorts, men enligt mina tidigare papper står det inget om att jag inte skulle ha rätt till pengarna. Dessutom var jag noga med att fråga om utbetalningarna när det grejades med min ersättning, och då skulle det minsann inte vara några problem..

Gah! Skitkassan.

Nu ska jag lämna över till min handledare. Hon vet säkert vad som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0