Knasbarn :)

Idag går Aimée länge på dagis. Knasungen springer och hoppar in på dagis 06:45 :P En annan är glad att man lyckats hålla sig vaken hela vägen dit. Misstänker att det var utetemperaturen som höll mig vaken idag ...

Det känns som att jag har en förkylning på gång.. Passande, eftersom vi är bortbjudna imon, och ska ha barnvakt hela dagen. Känns helt mysko. Nog för att man är van vid att lämna henne på dagis, men nu är det farmor och farfar som ska passa i flera timmar. Undrar hur det kommer att gå. Det är ju inte värre än att vi kan åka hem igen. Men, troligtvis flyter det på strålande, det brukar ju göra det när det gäller henne :)

Idag planerar jag att varva lite stickning med sömnad. Ska klippa ut och sy ihop ett par bodys hoppas jag på. Nån pyjamas vore bra att få ihop med. Får se. Det börjar bli tunt i tygförrådet :P Borde ta och beställa lite. Dessutom behöver jag tryckknappar till bodys och pyjamasar..

Nähäpp. Lite te kanske skulle bota krassligheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0