Mammatid..

Pratade nyss med mamsen. Imon ska hon och jag åka till min moster och hälsa på. Moster och hennes sambo har flyttat till Linneryd, så vi ska kolla in nya huset :) Knas att mitt ex bor i samma lilla bonnaby :P
 Men iaf, när vi pratade idag föreslog hon att jag skulle komma i eftermiddag, så slipper hon stressa imon och vi kan åka när det passar. Messade Tfan och kollade med honom och han tyckte det oki. Så 16:45 i eftermiddag åker jag ut mot andra sidan skogen. Ska bli trevligt att umgås med mamsen, utan tidspress och utan barn, ja, förutom det som ligger i magen vill säga :)

Så nu måste jag fixa iordning middag till idag, så att jag hinner äta med familjen innan jag åker. Sedan måste jag hitta på mat till imon, så att Tfan slipper stressa med det innan dagishämtningen. Ska skicka ett par brev med, och ta ut pengar till bussen.. Puh! Det ska nog lösa sig.. Packa med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0