syverkstad..

Har lite sypaus nu. Har sytt ihop två bodys så här långt idag. Har gått ganska bra, bortsett från att jag sydde på en ärm på fel håll.. :P Väldigt lätt att sprätta bort när man använt overlocksömmen :P
 Har klippt ut mönster till en bodysuit med. Ska strax börja med den, är tanken. Är trött och sliten idag. Känns som att jag har fått nån slags förkylning. En sån som aldrig blir något, men som kan hålla i sig i två veckor, så att man går omkring och känner sig halvdassig.. Uscha. Trevligare kan man ha. Men som väl är så är Aimée länge på dagis idag, så jag har tid för mig själv och min förkylning :)

Har ringt mamsen, men hon verkar inte hemkommen från jobbet än. Börjar jag sy så ringer hon väl, det slår aldrig fel :)

Fick bebisens overall på posten idag. Fyndat brun manchesteroverall i 56. Kollade på Po.P´s hemsida, men i år hade de bara vita eller blå overaller i manchester, så det fick va :) Bättre med begagnat i rätt färg.

Nu har jag skrivit önskelista med:) Fyller ju 25 den 25:e november. Är du nyfiken så är det bara att höra av sig :)

Nu var det den där bodysuiten som väntade..

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hejsan!

Jag saknar er!

Jag vill att du syr kläder till mig och stickar vantar, strumpor, mössor och allt!! önska Du gör så fina saker!

Vad fina bilder det är på BDB. Jag kan ju tyvärr inte kommenterar:P

Gud vad stor tjejen är, och din mage med!



Många kramar!!!!

2008-10-27 @ 14:23:16
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: Becky

vaad önskar du dig??

2008-11-01 @ 21:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0