Trångt.

Idag är det fotografering på dagis. Så alla barn som brukar vara lediga på fredagar går mellan 08:00-10:30 idag.. Tänkte vara lite förutseende och lämnade Aimée 07:50. Det hjälpte inte. Det var packat av barn, föräldrar och personal i hallen..

Fick på Aimée de nya krokodilvantarna. Jag får nog sticka ett par till. De första är lite små. Tajta runt handleden.

Idag är det officiellt! Jag är nu medlem i byns mammatrupp! Jag har nämligen blivit inbjuden till ett Meandi-party. Personligen, med lapp i Aimées dagishylla. Så går det till i vår by. :P

Idag är jag genomtrött. Hade förvärkar igår, och det sitter kvar i kroppen idag. Tfan jobbar bara till 12:30 idag, det underlättar lite. Dessutom är det trevligt med hela familjen hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0