Blah!!

Efter gårdagens superba dag, följde en bajsekväll.. Efter att Tfan lagt Aimée och jag suttit vid datorn en stund, skulle jag avsluta stickningen på Aimées kofta.. Tills det visade sig att det jag stickat den senaste veckan var mycket lösare stickat än allt det tidigare, så det var bara att repa upp hela ena framstycket och en halv ärm. Naturligtvis var den lilla ytan full av avmaskningar och garnbyten, vilket gjorde att eländet hela tiden trasslade ihop sig. Samtidigt som jag inte fick tappa en maska, för då skulle allt skita sig... En och en halv timme tog det. Jag tröstade mig med att det skulle bli mums med popkorn när jag var klar... Synd bara att det visade sig att vi inte hade några popkorn hemma! Gah!!!
Gick och la mig på skithumör.

Idag har det varit bättre :) Sydde lite på min tröja på förmiddagen. Tog tag i stickningen medans jag pratade med mamsen. Aimée har varit på dagis idag med. Lika glad och nöjd som alltid :) Nu sitter hon här och tittar på Robotar.. Vi behöver verkligen lite nytt animerat här hemma. Vissa filmer har jag sett typ 200 gånger den senaste månaden :P Det börjar bli segt. Fast det går bli en annan månad. Har 800kr på kontot tills den 19:e.. Inte kul alls.. Känns ju betryggande inför vagnköpet.. Som vi verkligen borde ta tag i snart! Aaahh!!

Paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0