Dagen efter..

Tar igen mig efter gårdagens bussresor. Tfan tog Aimée till dagis tidigt imorse, innan han gick till jobbet. Jag ska hämta henne vid tre. Innan dess ska jag göra.. ingenting.. Tog sovmorgon till nio. Det behövdes verkligen.
 Men nu är jag uttråkad. Ringde mamsen, men hon svarade inte, så hon är nog på sin efterlängtade shoppingrunda :) Jag vill osså meeeed!! Men jag måste vila.

Hur ska jag lyckas med allt som måste göras innan bebis kommer, om magen ska bete sig på detta viset fram till leveransdatum? Gah! Jag blir stressad.. Näe, det får jag inte bli, då får jag förvärkar.. *suck*

Största frågan är nog varför jag sitter här och gnäller när jag kan sitta vid symaskinen? :P Eller hämta posten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0