Ökning..

Mina läsare ökar! Trevligt! Knas bara att jag inte har en aning om vilka som läser :P

Igår jobbade jag. Började 09:30, syster hade inte vaknat och när hon väl gjorde det var hon inte riktigt kry. Det var något med blicken igår.. När hon väl kommit upp och vi hunnit med de första morgonbestyren, kom naturligtvis rörmokaren och skulle grejja. Så vi åkte med mamsen ut till skogen. Åt mellanmål, sedan lekte hon på rummet, åt middag och sov sedan från 16:00. När jag åkte till bussen 20:10 sov hon fortfarande. Inte särskilt ansträngande arbetsdag, om man bortser från alla förvärkar. Men jag ska ju jobba imon med, och då kan det vara fullt ös..
 Det var iaf skönt att få komma hem samma dag man jobbar. Få sova hemma, vilket jag gjorde, som en stock..

Idag har vi varit på macken och hämtat ett klädpaket till mig :) Har hittat ett bra mammaklädmärke, som för tillfället gör sitt bästa för att ruinera mig :P Sedan hem för att lämna paketet och hämta insamlingen, till ica, kasta insamling och handla. Cykla hem med överfulla cyklar, lämna varor. Cykla bort till loppis. Aimée fyndade två lastbilar för 1kr styck. Jag hittade en fin träskål för 45kr. Sista öppethelgen innan vinteruppehållet. Våra kära loppisinnehavare åker till Nya Zeeland för att umgås med familjen och öppna en likadan butik där :)
 Vi avslutade utestunden med ett besök på lekplatsen i Bäckparken. Hem och åt mellanmål. Sedan däckade vi i soffan. Tfan med förkylning och jag med gravidkrämpor. Bara Aimée som är pigg :P

Appropå mammakläder. Jag hittade en vinterjacka på nätet för en "normal" peng. Den tog slut, skulle komma in i lager veckan efter. På onsdagen kom den äntligen in, jag beställde med en gång! Igår skulle jag visa mamsen vilken jacka jag beställt, och då var jackan slut i alla storlekar utom small! Knas, två dagar! :P Vilken tur att jag tog mig samman när jag gjorde.. :P
 Nu ska jag kolla vad ungen håller på med,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0