Sista vardagen..

Imon ska jag jobba. Därför är jag supereffektiv och tar vara på min egentid.. :P Verkligen.
Jag har sytt ihop det sista på min mammahood, så nu är iaf den klar. Annars har jag bara tömt kameran och slappat framför tv:n. Försökte ringa mamsen, men hon hade nog inte kommit hem från sitt arbetspass än.
Så jag har bara suttit framför tv:n och stört mig på att ingen av musikkanalerna kan visa bra musik. Det är bara den allra senaste skiten blandad med reklam. Why do I even try? :P

Nähä, jag ska cykla till dagis och hämta Aimée. Igår kom jag tio minuter innan jag ska hämta henne och då hade hon naturligtvis blivit färdig tidigt och fick ett fnasanfall bara för att jag inte var där när hon var klar.. Det är en dum tid att hämta på, borde nog byta.. Jaja! På med nya tröjan och upp på cykeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0