Störigt..

Jag försökte mig på syendet. Funkade så där. På en timme lyckades jag nåla och sy fast båda delarna av dragkedjan på min mammatröja, på fel håll. Jag har ont i huvudet. Jag misstänker att det har att göra med bristen på sömn. Syendet gav jag upp. Satte mig vid tv:n och övade på att sticka mönster istället, något jag inte gjort innan, om man inte räknar ränder :)

Glömde nämna att bebis var rasande igår. Efter nattens förvärkar verkade det som att även bebis blivit störd i nattsömnen, och hämnades med att dansa flamenco eller nått liknande i min mage i stort sett resten av dagen :P Fast det är skönt när det rör sig, det känns på något sätt som en garanti för att allt är bra.. Trots att det inte behöver vara så, men det tänker jag inte tänka på. :P
 Åskade gjorde det med igårkväll. Kabooom! Aimée bryr sig inte ett skit :P

När jag hade hämtat Aimée på dagis idag, satt vi som vanligt framför en film. Bebis var igång i magen, så Aimée höll handen på och kände:) Bebis bondar med syrran :D

Grävmaskinen är fortfarande igång, och väsnas gör skiten med. Tur att jag inte har ont i huvudet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0