Woopi! *igen*

Åh, jag ska få hjälp med min bloggdesign! Vilka snälla människor det finns, jag blir glad :)

Bums och jag har gått två promenader redan, så jag har kommit upp i två timmars aktiv motion redan, kan ta det lugnt resten av dagen. Håller på att svetta ner, medans Bums sitter dubbelvikt och suttar på sina stortår :P Iofs så vet jag inte riktigt varför jag bryr mig om att svetta ner, jag ska ju ut igen alldeles strax. Aimée är på dagis, men ska hem strax. Det märks att hon har saknat kompisarna och att bli aktiverad på det viset:) Dessutom är det skönt att få treåringsledigt, hehe.

Ska ta tag i ideér till designen i eftermiddag, förhoppningsvis blir det en lugn stund så småningom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0