2009

Jag glömde dricka absolut alkoholfria cider igår.. Aimée sov sig igenom en timmes fyrverkerier inatt, mot alla mina förväntningar.. Dessvärre vaknade hon kvart i gtre inatt, Tfan trodde att klockan var typ kvar i sju, så han lät henne sova i vår säng. Vilket slutade med att jag gick ner och la mig på soffan. Jag står inte ut när någon tar halva min madrass och dessutom sparkar mig i ryggen, jag har svårt nog att sova som det är. Hade inte hjärta att flytta henne heller, när Tfan väl låtit henne ligga i vår säng, hon brukar ju aldrig få göra det annars..

Idag kommer mamma och pappa för att sätta in elen i bebisrummet. Vi bäddade spjälsängen innan vi gick och la oss igårkväll /natt.. Nu är det inte långt kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0