Puh..

Höll på att få spader av att sitta inne, trots att det var runt -10grader ute hela dagen.. Så jag följde med Tfan och Aimée till ica. Trots att hela promenaden gick i snigelfart, dels p.g.a att Aimée envisades med att hon skulle köra sin sittvagn i snön, och dels p.g.a mig och mina förvärkar.. Trots det blev jag sittandes resten av dagen. Förvärkar deluxe och en irriterad bebis i magen.. :P

Jag har iaf fått lite gjort idag. Aimée och jag har sett på olika Nalle Puh-filmer tre gånger idag. Mellan dem har hon lekt själv, med alla sina dockor och sin tågbana. Under kvällen gjorde jag färdigt ett påslakan med textiltryck till vagnen och draperierna till skötbordet. Har inte fotat grejorna än bara. Har en halvfärdig body liggandes som jag hoppas få klart innan bebis kommer. Hade jag bara haft orken och barnledigheten som krävs så hade jag sytt mycket mer :P Jag har femhundratusen idéer i huvudet (känns det som), men ingen ork och en stor mage som är ivägen konstant..

Nu ska jag avsluta. Tfan jobbar imon, så jag och Aimée ska underhålla oss själva hela dagen.. Hoppas hon är på gott humör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0